GÄSTBLOGGARN

Hejsan svejsan alla Linneas miljoner läsare!

Linnea hoppade precis in i duschen så jag passar på att smygblogga lite här. Vi har precis kommit in från en liten tripp på stan i det fina vädret :) Linnea köpte massa tyger som hon ska sy fina kläder av, blev chockad över hur billigt det var också! Sen så strosade vi mest runt och drack kaffe. Det kändes skönt att kunna sitta på apberget och dricka kaffe utan att frysa arslet av sig!

Ikväll ska vi på trevligheter på corona men innan det så blir det tjejmiddag med Nadja och Mikaela :) Känner att jag fick lite kaffekropp nu också.. nedrans. Ni som inte fattar vad jag menar orkar jag inte förklara för.

Nu ska jag se på Opra på tv:n, Linneas favorit program. Prutt på er!



Här har ni en fin bild på mig med mina färglinser :) Som ni ser så hade jag tappat ena när kortet togs :P:P hehe ops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0