Godnatt

BigBrother, sen gonatt för min del! Har haft en helt bäst dag, vilat och gjort bort massa skolarbete. Precis vad jag behövde! Skulle gå en promenad då solen tvärt dök fram ur snöstormen men blev för lat, inget ovanligt. Men det tar vi igen på spinncirkeln imorgonkväll, 45min spinning sen 45min cirkelträning! Flätan är flätad som alltid när jag går och lägger mig nu för tiden, Josefine lärde mig mig nåt smart! Inget trassel bak i nacken då man vaknar. En till grej som är bra med det är att när man ska vända på sig då man sover så fastnar man inte för att man ligger på håret, många gånger har det hänt att det tar tvärstopp.. Så ett tips såhär i slutet av dagen, sov med fläta om du har långt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0