Gudstjänst

Då har man varit på en Gudstjänst också! Jag träffade Gud, blev förlåten för mina synder, bad och bönade. Hallelujah! Eller inte riktigt. Gick inte dit frivilligt utan det var en skoluppgift. Det var både kul och inte kul, ganska segt men ändå rätt mysigt. Jobbigt bara att jag var så trött att jag satt och jäspade och halvsov mig igenom alla psalmer och böner. En gudstjänst var inte riktigt min grej men jag skulle säkert kunna sitta där då jag blir gammal. Ha pensionärsrally till Kyrkan varje söndag bara för att ha nåt att underhålla sig med! Tack iaf Josefine för sällskapet!

 

Sist jag var i Tegskyrkan så var det en minnestund, för John. Det var en väldigt konstig känsla att gå in där igen av en helt annan anledning. Man minns en sån dag som igår när man ser ljusen, lokalen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0