Guld för håret

 

Har precis duschat efter en lång dag med jobb på Coop 7-15 sen har jag varit med tjejen jag är kontaktperson åt resten av dagen. Vi käkade smörgåstårta och for sedan och tränade bort den på Iksu Spa ;D

 

Måste tipsa om balsamet på bilden! Har använt det nu några veckor och märker faktiskt stor skillnad, vilket jag nästan aldrig gjort med ett nytt balsam. Jag har fått mycket mindre problem med tovor i underhåret i nacken. Märket är LANZA och jag tror man kan köpa balsamet på nästan alla frisörsalonger. Just dethär balsamet är för långt hår och luktar Kokos! (luktar extremt gott alltså!) Ett tips är att låta balsamet verka 3-4 minuter då man ex smörjer in kroppen för att det verkligen ska hinna suga in i hårstråna! Jag tycker håret kan göra mycket hur man känner sig, har man fräscht hår så känns oftast hela kroppen fräsch. Ta hand om ditt hår!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Då måste du ju känna dig fräsch ofta du som alltid har rent och fräscht hår :) kjam

2011-03-07 @ 21:02:39
URL: http://josefinehammarstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0