Hårfärg

POLY Palette

 

Jag färgade håret i Fredags och tänkte bara visa vad jag färgar mitt hår med. Jag har sen länge tillbaka nu färgat håret mörkbrunt. Känns som att jag testat alla sorters märken, både toning och färgning. Har egentligen inte märk så stor skillnad på resultatet, det jag vill är att utväxten (som är råttfärgad) ska försvinna och det har den nästan alltid gjort. Har färgat håret nu några gånger med Poly Polette 800 och den har funkat hur bra som helst! Det är färgning och färgen sitter i jättebra, men efter ca 1 månad så har ju utväxten växt ut så då måste man ändå färga. Den är väldigt billig också, jag har bara hittat den på Ica Kvantum en så länge och där kostar den 48kr!! Jag använder bara en förpackning, men det blir ju ändå väldigt billigt om man har längre hår och behöver 2 förpackningar. Så jag tipsar om att pröva den, billig och bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0