Ihop pusslade för livet

Det här halsbanden damp ner i brevlådan idag, och jag beställde det igår mitt idagen från ZYLBER! Kan inte klaga på leveranstiden här inte! Halsbandet är ett halsband man ska dela med någon, så jag och Josefine ska ha en pusselbit var. För att visa våran starka vänskap!♥♥ Så nu är vi ihop pusslade för livet! Det var kul att halsbandet dessutom var mycket mycket finare i verkligheten, både i färg och storlek. Men duktigt som man är så råkar jag slita sönder den tunna kedjan innan jag ens tagit på mig halsbandet.. men det har jag också lyckats fixa! Med ett gammalt örhängeshänge som jag tog ståltråden ifrån, gjorde en ögla av och klämde ihop kedjan med spännet. Katjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0