Köpt kladdkaka

Precis hemkommen från jobbet, känns bra! Nu ska jag snart traska iväg i slaskvädret och möta upp Josse och Joce för att handla käk!

Fick en semla på jobbet idag, mums! Den var från Berghems bageri, väldigt god! Gegging med mycket grädde, lite konstig "mandelmassa" kanske. Den satt bra i min mage hursomhelst:)

Sen prövade jag även en ny köpes kladdkaka. Det finns godare sorter än Ekströms, det var för lite chokladsmak tycker jag. Sen så var hela kakan ganska samma konsistens, jag gillar då den har en knaprigare yta och lite segare kanter, denhär hade som en jämn konstistens igenom hela. Sen saknade jag grädden till också..

Hemmagjord kladdkaka är det bäste, med grädde!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0