Lider med alla som känner likadant

Ska försöka förklara hur jag känner mig just nu. Det gör ont på/i huden och i kroppen vare sig jag sitter, står, ligger eller något där mittemellan. Det värker i tänderna och i käken så det känns som att allt håller på att sprängas ur huvudet. Ögonen värker både då jag tittar och blundar, så vad ska man välja? Jag är inte sugen på mat, inte det minsta. Men då jag äter så smakar det gott trots allt. För smaken är det enda som finns kvar av mitt friska jag. Sen så nyser jag typ hela tiden och hostar så att det känns som att ryggen ska gå av på mitten. Det kommer upp roliga grejer ur min hals också, som inte är allt för goda. Alla bihålor är sprängfyllda med skit som gör att huvudet och kroppen dunkar ikapp med hjärtat. Osv osv osv.

Har kännt mig friskare kan jag lova, men jag har bestämt mig för att jag ska ha blivit frisk innan helgen!
Och som sagt, jag lider verkligen, verkligen med de som känner likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0