Lika skönt som det ser ut



Precis lika skönt som det ser ut var det! Man badar alldeles för sällan, men nu när jag kände att jag frös och hade ont i ryggen så var det självklart att ta sig ett bad. Skummet är ju det bästa, mycke skum ska det vara! Hittade en ny duschkräm/badskum i badrumskåpet också. Den innehåller Olivolja och mjölk vilket gör huden superlen. Jag tänkte att den skulle lukta som olivhandkrämer gör, nästan ingenting alltså. Men den luktade precis som sånna där stora tuttifrutti klubbor man kan köpa på torget eller på marknader. Mumma!



Såg på bilden att man ser mitt ärr på knäet och började tänka på hur otur det var att jag fick det. För kanske 5 år sedan så var jag i Småland och hälsade på mormor och morfar som bor där. Det var sommar så vi for och badade i en liten minisjö i skogen och då skulle jag av någon anledning gå på knä på botten.. och lyckades dra knäet över en snäcka som skar upp halva knäet. Såg ganska äckligt ut då det rann blod över hela benet, sved en del också.. Har inte krypit på knä på så många sjöbottnar efter de kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0