Marabou POLKA

Dethär är ungefär det som finns på fikarummet varje gång man jobbar på Coop. Man skulle bli en boll om man jobbade där varje dag, iallafall jag som är den största gottegrisen. Det mest frestande är att det ligger 10st oöppnade förpackningar som gör att man tänker "då kan jag äta hur mycket som helst, det finns ju flera kvar", illa illa, men gott! Jag prövade 1bit av denhär smaken av marabou då den var ny men fastnade inte riktigt för den. Jag gillar mint och choklad så det är ju en bra kombination. Men fortfarande så är marabou med nötter av nåt slag och med apelsin godast! Dom är inte lika svåra att bli less på om man äter många bitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0