Mittbena

 

Att jag har mittbena händer inte ofta, men körde på det i fredags! Jag tror jag har haft det 2-3 gånger (dagar) sen jag klippte mig för första gången hos frisör i 6.an. Då hade jag mittbena, långt hår nästan ned till rumpan och ingen frisyr alls, illa. Men då blev det förändring, klippte upp håret och gjorde snebena. Sen fortsatte det och blev en hel del förändringar efter de, blekning hit, färgning dit. Många som går i min klass blandannat vet att jag sagt att jag aldrig skulle kunna ha mittbena. Vet inte riktigt varför heller? Men tänker tillbaka på den tiden då man hade mittbena och hästsvans vilket såg hemskt ut. Men jag tycker det är jättefint på många andra! Kul med lite förändring ibland, men jag håller mig nog till att bara ha mittbena någon gång. Trivs bäst i snebena, fast helst inget hår alls i ansiktet. Bakslick är det beste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0