Nu ska det minsann sys!

Ahapp, haaha då har man blivit bloggrapead av självaste Josefine också, går aldrig lämna det busfröet utan uppsikt..

Har som sagt varit på stan idag med Josefine och köpt massa nya tyger och druckit 1 och 2 koppar kaffe i solen:) Köpte ett rött och ett silvrigt tyg som jag ska sy två till regnjackor av i samma modell som den jag gjorde till modevisningen, fastnade som för den modellen! Sen hittade jag ett blått chiffongtyg som jag ska sy en skjorta i, alltid velat ha en sån! Sen blev det ett mindre roligt köp som fodertyg till balklänningen, inget tyg som kommer synas men ändå ett måste att ha. Ska lägga upp en bild sen så ni får se!

Nu blir det att fräscha upp sig inför kvällens bravader, allas humör är på topp och solen lyser med sin närvaro! Ikväll kommer bli en bra kväll, na na naaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0