Semlor & Big Brother

Jag och Josefine har nyss proppat i oss semlor och sett på gårdagens avsnitt av BigBrother. Vi kom fram till att semlor faktiskt är goda med bara grädde i! Fast jag saknade mandelmassan.. Semlorna blir våran middag idag för vi åt buffe i morse, igen, och är fortfarande hur mätta som helst. Det hände en rolig grej efter vi hade ätit, önskar det hade gått att förklara hur kul det var! Jag skulle växa 2st 100lappar på pressbyrån, jag frågade Josefine vad jag skulle växla till och då sa hon "till femtisar" (50lappar). Så jag räckte fram 100lapparna och sa "femtisar", hon i kassan tittade på mig som att jag var dum i huvet och då fattade jag vad jag hade sagt. Så fick lite panik och sa "oj, kan jag växla? till 50lappar".. Sen så jaa..skrattade vi tills vi grät då vi insåg hur kul och dumt det lät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0