Ska beställa

Sitter och kikar i Oriflames nya katalog och hittar massa kul! Jag måste köpa en ögoncreme, har aldrig haft någon utan har alltid använt ansiktskräm runt ögonen vilket inte är det bästa. Hudkrämer är oftast feta vilket gör att ögonen kan bli svullna. Så ska beställa den gröna ögongelen som ska va svalkande, återfuktande och lugnande. Låter bra! Sen så har min lilla handkräm som jag brukar ha i väskan tagit slut. Är nästan alltid torr om händerna på vintern så måste ha en med mig hela tiden. Det känns som att den som luktar citron ska lukta gott så ska nog pröva en sån med! Det är extrapris på båda grejerna så allt som allt blir det bara 75kr! Ögonkrämen för 55 och handkrämen för 19! Jag känner en tjej som är återförsäljare åt Oriflame så jag beställer via henne. Om någon vill ha nåt så är det bara att säga till mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0