Soliga dag

Dagen har varit väldigt solig och fin men kände att jag behövde mer sol för att pigga upp kroppen! Så gick för ovanlighetens skull och solade solarium, med feber.. Åhhej, fick lite panik där emellan åt för att det blev så varmt. Men klarade mig utan försämringar! Man kan inte alltid vara smart och göra som man borde. Sen så vet jag att jag inte bör sola för att min tatuering också fortfarande är ganska ny. Mer än ett halvår nu iallafall. Vet att den bleks lättare i början. Jag var iallafall noga med att smörja in den med solskyddsfaktor så att den skulle få lite skydd. Sen smörjde jag även in den med hudkräm efteråt. Den syns då fortfarande så det är nog lugnt, hoho:)

 

Fick mig också ett väldigt gott skratt när jag såg denna bild i fotändan av solariumet. Hahah vem kom på iden med den? Ungefär sådär taggad kanske man ser ut då man är påväg till solariumet. Roligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0