Som i en action film, nästan..

Ligger nu äntligen i sängen efter en lång dag på Coop! Dagen har egentligen kännts ganska kort, kanske beror på att det hänt så mycket. Höll både på att bli fight (med en kärring som klagade på allt, kunde gjort det mesta för att få tyst på henne) och jag var även extremt sugen på att ringa polisen så att dom kunde göra nåt åt alcoholisten som stod och skrek åt mig i, jaa 45min och hälften av den tiden så stod han tyst och stirrade på mig med mördarblick. Men tillslut så gav han upp ändå. Pust. Sen hände det lite annat smått som att jag tappade en öl i golvet som sprutade öl i halva butiken innan jag han få den till en diskho osvosv. Kanske inte så kul då det händer men i efterhand kan man faktiskt skratta åt det.

Ska nu se Big Brother avsnittet som jag missade igår kväll. :) Läste i Aftonbladet om att Richard och Jessica var misstänka för att ha tagit droger i huset som gjort att de blev konstiga. Richard började svamla mycket i slutet och pratade osammanhängande vilket gjorde att han blev misstänkt att ha tagit typ kokain. Jessica sov inte på flera dagar och levde typ i "en annan värld". Så vad det stod i tidningen så valde de inte själva att gå ut ur huset utan de fick inte stanna. Då man tänker efter så var faktiskt båda väldigt skumma ibland, men jag tror verkligen inte att de tagit droger. Känns som att hela situationen att bo i detdär huset kan göra vissa personer lite skumma.. :P Aja, fortfarande kul att se alla roliga typer i programmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0