Superrolig loppis!

Vilken extremt lång, dryg början på dagen!.. :P Vårat UF (UngFöretagsverksamhet i skolan) företag har varit på loppis på Musköten idag för att sälja vårat tunnbröd. Först kommer man in i en lokal och möts av 30 taggade pensioner. Kände att vi verkligen passade inte där! Sen mellan 11-15 kom och gick det  en del folk och bara vissa köpte bröd av oss.. Hade kunnat ha en mer händelserik och spännande dag än denna, men vi var så illa tvunga att bli av med brödet. Och nu är det gjort:)

Jag håller på att sy en likadan regnjacka som den jag sydde till modevisningen, fast silver/grå. Så nästan likadan. Ska klippa ut mönsterdelarna nu och se om jag lyckas få ihop någonting innan middagen. Jag väntar på Italienska köttbullar vilken lät gott, inget jag prövat förut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0