Sommartid

Glöm inte ställa fram klockan 1 timme inatt nu! Kan sluta illa, försovningar och sånt kul..som man lyckats med tidigare år. Så alltså, ställ fram klockan nu.

 

Måste bara berätta om något läskigt.. jag tror inte på övernaturliga saker osv, men ibland måste jag göra det ändå. Då det inte går ihop på något annat sätt. Jag var faktiskt duktigt och släckte nästan alla lampor under earth hour och hade bara några ljus tända. Sen när jag ligger och ser på tv så byts det kanal på ljudanläggningen till en kanal där volymen är på högsta med en gubbe som sjunger. Ljudkontrollen låg på bordet, 2 meter från mina armar. Så nej, det var inte jag som bytte och det fanns ingen annan i rummet. Så hur gick det till? Efter det blev min katt jättestirrögd också. Sånt här kan få mig att ändå tvingas tro på övernaturliga saker.. Scary!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0