Inget jag rekommenderar tjejer

Övervägde att inte fara och träna ikväll, har pannkakskoma.. Kommer säkert ångra mig då det är försent men men..! Tränar dubbelt så hårt nästa gång istället ;D Pannkakan vi åt var ett litet expriment, vi hade kesella (kvarg) i kylen som hade gått ut i datum så vi slängde i det i pannkakan med lite vaniljsocker också och det blev faktiskt väldigt gott! Som en lite svag söt/syrlig smak.

Har varit på halvdåligt humör idag vilket jag skyller på att jag tog 2st p-piller imorse vilket gjorde mig fullproppad med hormoner. Såg att jag för första gången hade glömt att ta ett igår och då kändes det bättre att ta 2st idag istället för att hoppa över ett.. Inget jag rekommenderar tjejer, tror inte det blir bättre på nåt vis. Tänker bara på Alex som tog 5st på samma dag, hon måste ju ha blivit ett monster!! Men gjort är gjort, nu är humöret nästan på topp igen:)

Drömmer tillbaka på en bild från i sommras, den dagen var jag nytatuerad, det var typ 30 grader varmt och jag, Josefine, Mickan, Jon, Tobbe och Robin grillade och var allmänt taggad på livet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0