Va ha en till!

Jag vill, jag vill, jag vill! Känner att jag verkligen måste ha en till tatuering nu. Det lilla berondet man skapar då man gjort sin första tatuering känns för stort nu. Jag vet vad jag vill ha, 2 fjärilar eller körsbärsblommor. Inte de på bilden, utan jag har en bild i huvudet hur de ska se ut. Jag har mest varit inställda på fjärilar, men blommorna har alltid också funnits i tanken. Sen är ju den lilla frågan, exakt vart ska jag ha den? Jag vill ha den på armen, inte på underarmen och inte på överarmen, utan någonstans där mittemellan. Frågan är ju om det skulle funka.. Känner på mig att när jag väl bestämt mig, vilket jag kommer ha gjort vilken dag som helst så kommer det inte finnas någon tid innan sommaren.. Jobbigt läge!

HÄR
finns många roliga bilder på taturingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0