Blodpudding

Åt sånna här godingar till middag idag, även kallat "radhusbiff". Vet inte om det är jag som är konstig men jag älskar de verkligen. Med sylt av något slag, idag lingonsylt och massa smör (som Josefine lärde mig att man inte bara har till palt utan är lika gott till blodpudding). Blodpudding är ju dessutom hur nyttigt som helst för oss b-rudar som får mens eftersom att den innehåller jättemycket järn. Och ni som inte gillar blodpudding, lär er äta det. Vad som helst går att lära sig äta (kanske inte bajs) bara man vill. Jag har själv bevisat det för mig själv då jag b.la tvingat mig att lära mig tycka om kaviar, paprika, sill (får iaf i mig det om jag måste), broccoli och bönor av olika slag. När jag började gymnasiet hatade jag bönsalladen men bestämde mig för att jag skulle lära mig äta den. Så med grimager och rysningar av äckel så lärde jag mig tillslut, ni som sett mig äta de i skolan då, och nu vet att det går lära sig älska nåt man hatar, bara man vill!


Kommentarer
Postat av: Josefine

HAhahah jag dör av att du skrev b-rudar!

Är övertrött nu men jag hörde i mitt huve hur du sa det och det lät roligt :D

2011-05-12 @ 21:07:55
URL: http://josefinehammarstrom.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Hahahaha och jag skrattar ihjäl mig åt hur du tänkte haha

2011-05-13 @ 10:29:43
URL: http://linneaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0