Butterflies

Vill haaaaa! Fjärilar är så fina, speciellt i starka färger. Jag vet precis hur jag vill ha tatueringen med två fjärilar men jag kan verkligen inte bestämma mig vart jag vill sätta dom. Antingen på armen, men på en placering som jag inte riktigt vet om det går att få till. Eller så vill jag ha dom på sidan, vid revbenen. Men om man tänker på hur man troligtvis kommer att se ut som gammal med massa valkar osv så kanske det inte är bästa placeringen. Men samtidigt kan du ju vara en anledning till att jag aldrig kommer kunna sluta träna. Jag måste dö fit för att inte tatueringen ska gömmas av massa hud. Funderar vidare..

 

Hittade denhär tatueringen som var så jäkla fin!! Färgerna, blommorna, allt! Skulle tyvärr aldrig göra något liknande själv men jag nöjer mig med att titta på andra som passar i den:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0