Efter låååååång väntan!

Efter att jag har varit hos tandläkaren och skurit av strängen under tungan (gjorde det förra veckan) så har den nu blivit lite längre. Sist jag prövade så kunde jag inte ta hål i tungan för att strängen höll tillbaka tungan inne i munnen så att man inte kom åt med kanylen. Men nu kan jag faktiskt sträcka ut tungan! (mer än förr iallafall) Så på onsdag ska jag fara och göra ett försök till! Ska gå denna gång. Har väntat huuur länge som helst känns det som, så jag taggar! Är inte nervös för själva håltagningen utan mer nervös över om det kommer gå. Men det ska gå, om jag så måste dra ut tungan med våld. Hål i tungan är så snyggt!! och jag har 12 roliga piercingar hemma som väntar på att bli använda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0