För en vecka sen

stod jag framför spegeln och skakade av ilska och smärta för att jag bums skulle ha tungpiercingen på plats! Då hade jag rätt ont.. nu en vecka senare känns det faktiskt ganska bra:) Det är fortfarande inte så trevligt att äta, svider som tusan.. sen låter det inte så fräscht men det varar ganska mycket också. Men jag har som sagt inte så ont, ibland kliar det lite bara vilket tyder på att det läker! Jag fortsätter gurgla Hexident och saltvatten (vilket för övrigt är så äckligt att man får kväljningar) för att hela tiden hålla så rent som möjligt! Hoppas att jag nästa onsdag kan byta piercing!

För övrig så har jag idag köpt en nya dator (ska visa sen vad det blev), sen gått en sväng på stan med Josfiiiiiine och ikväll hunnit gå en promenix i solen! Under promenaden fick jag b.la. se ett gäng med tävlingscycklister med najsa rumpor (hur vältränade som helst!!)hoho. På bussen hem idag var jag också med om en lite rolig grej. Nån minut efter att jag satt mig på bussen knackar en 50+ man som satt bakom mig på axeln. Jag vände mig om och då stack han fram en halv snickers och frågar om jag ville ha den. Jag skrattade nervöst och frågade varför han ville ge bort den.. han behövde tydligen vatten för att kunna äta upp den för hans mun blev så konstig annars (?). Jag kände mig nästan tvungen att ta emot den för att hans tanke var så snäll (ångrar mig inte för den var jäkligt god). Efter en stund knackar han mig på axeln igen och säger att "föresten, det är ju självklart inget fel på den" sen sticker han fram en halv banan också och frågar om jag ville ha den med. Men där var jag nöjd, en halväten banan kändes lite halvsnuskigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0