Fredag och den bortglömda dagen efter

Träffade dessa fina tjejer igår b.la. Tacos och förpartti i vännäs sen utgång på 5ive. Fast där blev jag inte kvar länge, fick för mig att jag skulle iväg på andra äventyr. Så jag gick och hamnade tillsist på Olles. Där det var en hel blandning med massa kult folk:) Det roliga var att jag först inte fick komma in på Olles "det är 20 här".. och det visste väl jag också men brukar aldrig vara några problem. Men då ställde jag mig iaf utanför Olles och sa att där fick jag stå utan att dom kunde skicka därifrån mig. Sen tog jag armkrok med chefen och pratade på och blinkade lite med ögonen.. och tillslut säger han "okej.. vi kör "sten sax påse", bäst av 3, vinner du så får du komma in, vinner du inte så får du stanna här ute. Och självklart vann jag!! Hhaha. Inte alltid obesvärligt att vara under 20 inte, men det gäller att hitta sina knep. Sen när dom hade stängt och jag skulle börja gå hem så kom en äckligryss fram och kladdade och ville ha med mig nånstans men som tur var så hade jag min räddare i nöden, Simon. Hem tog jag mig inte heller utan kvällen fortsatte med en gråtande tjej som blivit slagen av sin idiot till kille, action och sen mat på Subway.

 

Som sagt, en ganska händelserik kväll igår, kul hade jag och hann vara på både de ena och de andra stället. Igår tänkte jag inte på att det fanns en dag imorgon också, det kände jag nu. Hej huvudvärken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0