Gårdagens inköp : Mini PC

Proffesionella bilder jag vet..

Denhär lilla saken fick följa med mig hem igår! En minipc ca 10tum, 250GB, webbcam, bluetooth, windows 7, kostar runt 2500 osvosv. Eftersom att vi måste lämna tillbaka skoldatorn snart så var jag helt enkelt tvungen att köpa mig en dator. Jag var väldigt skeptiskt och osäker på storleken först, för den känns och ser ut som en bok ungefär.. Men då jag sätt att texten på skärmen och känt att tangenterna känns nästan lika stora som på en stor dator så kände jag att det skulle funka! Om jag tänker efter på vad jag ogillat med skoldatorn jag har nu så är det att den har vägt mycket, miniPCn väger bara 1,1kg!! Sen så ville jag ha större minne på datorn, och det fick jag, 4 gånger större minne än på skoldatorn! Var liiiite tvek igår, men idag känns inköpet bra! Fick även med mig ett litet turkost/svart fodral till datorn, ville ha ett rosa eller lila, men turkost fick duga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0