Äntligen piercing i tungan!

Vilken dag!! Fylld med både blod, svett och tårar! Var hos en tjej som har ett företag och piercar hemma för 200 kr/piercing och tog hål i tungan idag. Första sticket misslyckades, hon kom inte igenom en ärr/borskbildning under min tunga. Så det var bara att gilla läget och sticka igen, i en annan vinkel. Aaaaj. Helt otroligt att det lyckades, för jag har ju inte en normal tunga har vi kommit fram till. Glatt åker jag och Josefine därifrån och sätter oss på bussen hem. Då händer det värsta som kunde hända. Kulan under tungan lossnar och staven glider ur, var helt omöjligt att få igenom den igen på en guppande buss. Josefine gjorde många bra (slemmiga) försök men det misslyckades. Så mot min vilja var jag tvungen att dra ut den helt. Kändes förjääääääävligt! Sen när jag kommer hem ringer jag till Nettiz som piercade mig och frågar vad jag ska göra och då sa hon att jag skulle försöka försiktigt lirka igenom den. Inte ens i min vildaste fantasi trodde jag att det fanns en chans att jag skulle klara det (själv dessutom)! MEN DET GICK!! Med verktygen på bilden så lyckades jag på något vis få igenom den och sedan fästa kulan. Skakade som ett asplöv av chock och glädje så det var sjuuukt svårt och det blev inte heller lättare då salivet rann i floder. Finner inga ord över hur skönt det känns att den sitter på plats igen, så att jag slapp göra om det en annan dag. För det var inte det minsta skönt.

 

Det var den historian, slemmig och kanske inte så trevlig men så gick det iallafall till:) Nu ska det käkas piggelin och isbitar i mängder för att hålla svullnaden nere, mat är bara att glömma..!


Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Joo precis :) Dom hade en plats till mig där jag fick ställa den. Väldigt trevlig och hjälpsam personal må jag säga!

2011-05-18 @ 21:18:56
URL: http://josefinehammarstrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0