Happy face

Jag har varit försvunnen ett bra tag känner jag. Skolan tar slut på en.. helt och hållet. Prov ska göras, inlämningar ska in, det är verkligen nu det gäller. Sista spurten. Bal och student ska också planeras. Samtidigt ska man hinna känna att man lever. Det fick jag verkligen känna i helgen! Lördagskvällen var superkul, massa goa glada människor sen födelsedagsfest på Vita björn. Och igår kunde jag inte ha haft mycket roligare än vad jag hade. Jag och Josefine fick åka motorcykel!!! och vi åkte inte bara, utan vi ÅKTE. Jag verkligen älskar, älskar, älskar kickarna man får! Specieltt när det gick 250km/h stundvis. Helt sjukt, helt sjukt kul. Har träningsvärk i rumpan och benen idag, och blir fortfarande helt uppe i varv då jag tänker på hur kul det var. Tack för den tripen!! Vi fick även se havet, 2 fåglar som parade sig, en ensam svan som chillade på en klippa mitt ute i vattnet, nästan en actionfilmskrock och massa mer. Efter denhär helgen känner jag att det finns mycket mer energi i kroppen, vilket känns suuuuuper:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0