Jordgubbar

Blev väckt ur en djup sömn klockan halv 8 imorse då dom ringer från Coop och frågar om jag kan jobba idag. Yrvaken säger jag ja och hoppar upp ur sängen, slänger ihop massa grejer och åker mot stan. Har jobbat 9-18 idag och det var faktiskt riktigt skönt, var länge sen jag jobbade så kände att det behövdes! Inga dryga, begärande kunder har varit inne heller, bara massa snälla, söta små tanter och gubbar. Tungan läker på bra också! Har väl läspat en del idag, men faktiskt ingen som (vågat) kommenterat det, så så farligt kan det inte ha låtit.

 

Nu har jag kommit hem till min bror och duschat och fått i mig en tallrik kall gröt med äppelmos. Gottigott. Men turen är inte riktigt på min sida idag.. efter att jag duschat märker jag att min necessär med b.la. allt smink i är i Tavelsjö......... Kändes ju lagomt kul då man kände för att vistas bland folk ikväll!... Som tur är kommer troligtvis min bror med necessären, men senare ikväll. Sen så har jag hela dagen varit sugen på jordgubbar då var och varannan köpte det idag. Så efter jobbet går jag in på lagret och väljer noga en låda jordgubbar (av typ 100st) och märker då jag kommer hem att jag ÄNDÅ lyckats ta en låda med några ludna jordgubbar. Suck. Vill typ skrubba dom med en diskborste. Jajja, trots de 2 motgångarna så är det bra humöret ändå inte försvunnet. Ska försöka ta reda på vad jag ska göra av kvällen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0