Onsdag.. en dag närmre målet

Ja tack!

Ännu en fullspäckad dag, har hunnit vara i skolan och har för ett tag sen kommit hem. 2 lektioner blev inställda så vi fick en kort dag! Måste skratta åt att jag hade mina jeans öppna hela dagen i skolan..knäppte upp dom imorse på första lektionen för jag höll på att sprängas i dom och sedan fick dom förbli öppna. Tur ingen märkte nåt? Men har iallafall insett att byxorna är för små, och har inte som mål att få dom att passa igen heller!

Annars så har jag idag sytt upp en klänning och gjort axelband av det jag klippte bort längst ned på klänningen. Fin blev den, men inte på mig, tur det inte är min klänning:) Dagen fortsätter, skolarbete osv.

 

TRE VECKOR KVAR TILLS ALLT ÄR INLÄMNAT OCH GJORT!!!

(av 12 skolår, så jäkla duktig vi är!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0