Onsdag morgon

Gillar när man beräknar ett slutbetyg så fel man bara kan göra. Bra kämpat UF Mjukogó!! Gissade väl på g-vg men det slutade på ett högt betyg. Vad är ett högt betyg? MVG!! Woho!  Jajja, det var de, blev bara så glada för vår skull:)

Nu bär det snart av mot skolan för en lektion där det ska göras ett religionsprov om etik och moral. Ska nog gå bra!  Sen så är skoldagen över. Troligtvis ska jag köpa en dator idag, en minipc. För skoldatorn ska lämnas tillbaka om några dagar och jag klarar mig verkligen inte utan en dator! Jag vill ha en ca 13tums dator som jag har nu för att dom är lagom stor och får plats i väskan. Men det finns inte många alternativ att välja på om man ska ha en sån dator. 15-16 tum är för stort. Så då finns bara alternativet 10tum. Det får lov att funka! Kommer dessutom att vara skönt att ha en minidator som inte väger nåt då man ska resa eller så. Får se vad jag kommer hem med idag:) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0