Sommarschema

Då har det kommit.. schemat över hur jag ska jobba på Coop i sommar alltså! Trodde det skulle bli 8 veckor men 5 veckor heltid blir mycket det med! 2 hela helger är lagomt, men visserligen så jobbar jag 3 fredagkvällar också.. så man får verkligen passa på att ha kul de helgdagar man är ledig! Jag börjar 1 vecka efter skolan slutat (wiiho) så får en vecka ledigt sen jobbar jag 4 veckor, är ledig 1 vecka (tajmat då jag fyller år den veckan) och jobbar sen en vecka till efter det. Blir bra dehär:) Sen är ju frågan vad jag ska göra av alla pengar? Leva på dom! Kommer inte stanna i Umeå, vill resa och se något nytt. Här kommer jag aldrig hitta ett jobb jag verkligen vill jobba med. Det jobbet finns någon annan stans i världen. Så efter sommaren kommer ni inte få se mycket av mig. Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0