Tänk positivt!

Blev laaaaagomt less idag då man väntade 2 timmar i onödan på en lektion som inte blev av. Sista lektion dessutom. Läraren var sjuk men vad hade vi fått veta om det? Men det är bara att tänka positivt, vi var duktiga som väntade och det hade kunnat vara värre. Jag hann dessutom med en del andra grejer under hålet b.la. att sy lite på det blå chiffonglinnet. Den går alltså inte ha som klänning utan man måste ha shorts, kjol eller jeans under. Jag har inte sytt fast banden utan bara prövat hur jag ska ha dom. Sen har jag inte heller kommit på hur jag ska "sy bort" klumpen med tyg över bhspännet mittbak. Sen ska det också dit lite flätor osv. Det här är bra mycket roligare än allt skolarbete som ska göras. Förstår inte riktigt varför jag börjar med ett sånt här projekt då jag egentligen inte har tid till det.. men är rätt skönt att ha nåt annat att göra och vila hjärnan på. Jajja, nu är man iallafall hemma. Ska snart laga korvstroganoff (jomm jomm) och sen väntas mer plugg!


Kommentarer
Postat av: izabelle

Shit, man blir faktiskt bra att av att gå design! jätte snygg linne :)

2011-05-16 @ 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0