Vaa heeeende?

Har jobbat idag 9-13, lyckades gulla till mig en extra jobbtimme tillochmed! Efter jobbet gick jag en sväng på stan medans jag väntade på bussen hem. Planen var att köpa en kofta, men blev mer än jag planerat. Tog en klänning i farten påväg till omklädningsrummet och när jag testade den så föll jag pladask.. allt var fint med den, ryggen, mönstret, färgen, allt! Så fanns ingen tanke på att jag skulle hänga tillbaka den. De orangalinnet var väldigt enkelt, men satt fint. Sen kom fantasin fram och jag kom på massa olika sätt man kunde ha linnet på. Så de fick också följa med hem. Jag brukar vääääldigt sällan göra spontan köpt, men idag råkade det bli så:) Kanske jag tyckte jag förtjänade det efter en "tuff" arbetsdag? Som alla säkert ofta är med om, när man ska ha nåt hittar man det inte, när man inte ska nåt hittar man det.

 

Hahah måste bara skratta åt att jag knappt kan skriva ordet "linnet" längre.. för att så många tycker det är kul att kalla mig Linnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0