1 månad till julafton

Jobbigt att veta att man måste sova, när man inte är trött. Kliver upp klockan halv 7 imorn så det är ju som dags för att sova.. Jag började inte förens kl 1 idag så jag hann fara och träna imorse, lika skönt som vanligt! Sen blev det jobb till 21 ikväll, fast lite grejjs strulade sig så jag tog mig inte hem förens kl 21.40, men som jag alltid säger.. bättre sent än aldrig! Sen kom Mickan och höll mig sällskap i 2timmar, var himla trevligt att ha nån med sig när man annars är helt själv sista timmen! Snäll vakt också som lät henne vara kvar, då sentret stänger och alla skickas ut timmen innan jag går hem. Det var lite från idag, kommer en dag imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0