14

Gilla! Råkade visst bli 14 timmars jobb igår! KATJING i plånkan! Skulle egentligen sluta kl 16, och då skulle Marta komma och byta av mig och ha stängning på kvällen men efter som hon var sjuk så erbjöd jag mig att stanna och stänga istället. Egentligen skulle jag få en paus på 2 timmar, men det hade bara kännt jobbigt att gå hem och sen komma tillbaka. Så när jag liks var inne i det jobbade jag på mina 14timmar! Var inte ens trött då jag kom hem:) Blev sängen nästan påengång då jag kom hem igår för idag är jag uppe med tuppen, kl är 7 och jag strax gå till jobbet igen. Weeheey! Spännande att se hur galna alla julhandlarmänniskor är idag! Ikväll blir det kanske att sitta barnvakt, liiiiiite random, men sjukt kul, vi får se! Ha en suuuuuper dag för de ska jag ha trots julkaoset !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0