Closed for the day

Jahapp, det var de arbetspasset. Stängningsvakt var jag idag vilket betyder att jag jobbar själv mellan 18-21 och stänger cafeet. Haha jaa.. väntade mig ju att nånting skulle gå tokigt. För det första glömde jag gå på toa innan kl 18 och efter det så måste man vänta tills man går hem för man får inte lämna cafeet själv. JAG HAR PÅ RIKTIGT ALDRIG VARIT SÅ KISSNÖDIG I HELA MITT LIV!! det var verkligen panikpanik när jag äntligen tog mig till toan. Gör inte den tabben igen. Sen när jag skulle räkna kassan så fick jag hjärnsläpp (bla. för att jag var så kissnödig) och glömde hur man räknade ut kassan. När jag väl kommer på det, tror jag, så blir det ändå fel med -287 kr. Troligtvis inte jag som räknat fel utan pengarna har försvunnit någonstans under dagen. Bara så sjukt pinsamt att vara ny och så fattas det pengar, känns som att dem ska tro att man själv tagit dom. Sen till sist så kom jag inte in i soprummet, så nu ligger det en hög sopor  i personalrummet.. stackarna imorn..

Hemma nu iaf, 50 minuter för sent.. men bättre sent än aldrig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0