Dr Phil


Älskar att börja jobba kl 10, för jag har sätt att DrPhil går på tv varje morgon så jag hinner se det innan jag går till jobbet. Sjukt intressanta problem människor kommer in med, och DrPhil har alltid så bra lösningar på allt. What aayy maaan! Igår jobbade jag 13-21 så när jag kom hem blev det lite städning (FÖR IDAG KOMMER MIN SAMBOOOO MICKAN HIIIT:D!!), Bigbrother på tv, sen film innan jag somnade. Såg One true thing, en lång film om en cancersjuk mamma och hennes dotter som blir den som tar hand om henne. Ingen "waoo film", men den var bra. Jag jobbar till 18 idag, sen ska jag direkt till gymet och pumpa lite, sen kommer nog Mickaela och hennes mamma och mormor hit runt 8 ikväll, så då blir det nog en myskväll med dem! Myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0