Dream

Halloj! Borde egentligen ha vaknat nu när jag är ledig idag tills klockan 16 då jag ska på jobb, stängningsvakt. Men istället vaknade jag imorse klockan halv 9, pigg som en nötkärna! Har hunnit släpa alla mina grejer mellan lägenheterna så nu har jag allt på plats. Lägenheten är verkligen hur fin som helst, älskar den! För er som inte vet så hyr vi den i andrahand, så den är alltså helt inredd med allt. Supert! De enda jag äger här i Norge är ju som mina kläder så..

 

Annars så ser jag på tv nu, dunkar musik på The Voice, ska snart duscha och sen gå och handla lite mjölk och kryddor i de halvvarma vädret. Himlen är grå, vädret likaså, men rätt varmt ute ändå! Höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0