Fiiifaan vad bra jag är

Började dagen med att ta slut på mig själv på gymmet! HÄÄRLIGT!! Sen har det blivit en låååång dags jobb. 14-23, inte så hemskt många timmar men vi 2 som jobbade hade EN DEL att göra om man säger så! Det var kvällsöppet på sentret jag jobbar på, med massa musik, evenemang, bra priser osv osv. Det var jag och en tjej till som jobbade (som förövrigt hade hög feber hela kvällen) och vi skulle verkligen behövts vara MINST en person till. Kön var oändligt lång vissa stunder och man fick en och annan less mördarblick av folk som inte förstod att man faktiskt snabbade sig allt vad man kunde. Jag blundade för kön och försökte få ordning på allt! Efter att ha slitit som djur hela kvällen så tog vi oss ut ur sentret nån minut innan 23 då det larmas (inte riktigt så städat och fint vi velat ha det men) ! PJUHH! Sen gick jag hem i stormen, ja det var nästan storm.. och har nu hunnit duscha och varva ner några av de miljoner varv jag varvat upp under kvällen! Taggar sängen!!:)

 

Bra jobbat till mig och Marta, och till Marta speciellt som kämpade med feber dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0