Första advent

Kl 8: på väg till jobb!

Tydligen så var det första advent igår? Tyckte många hade gjort fint i fönstrerna och i träd och buskar på gården, myyyyys:) Ganska ohändelserik dag, har jobbat och det är typ allt! Imorse blev man EN DEL fattigare också, igen.. jag och Mickan åkte med hyresvärden och tog ut pengar för hyran som hon skulle ha idag. 5500 kr fattigare blev vi båda dåååra! Förra månaden var 2000 kr dyrare för mig, så jag kan nästa säga att det kändes som lite pengar nu. Man vänjer sig med känslan att slänga iväg pengar. Tänker positivt, vi har ett jäääkla fint boende, och min första lön kommer på Onsdag! Och säger bara ÄGD alla svenskar som inte har halvskatt nu i november, som vi norskar har;) SOVMORGON IMORRN! Sen är jag ledig imorn tillochmed, skönt det, men hade gärnat jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0