Godmorning sunshines!

 

Solen tittar fram idag!!! Yey!! Även om det inte är mycke, massa dis som vill hålla sig framför solen.. Idag jobbar jag 16-21 så har hela dagen på mig att bara chilläääxa. Ska snart gå till systers place och koka kaffe (om du läser detta så vet du vem som varit där och fipplat, hehe), har inget jag kan göra kaffe av här i lägenheten nämligen.. När jag jobbar dricker jag minst 2-3 koppar per dag, vilket gör att jag blir sjukt sugen på kaffe då jag är ledig också. Gift, oja. Så det jag ska göra idag innan jobb blir kaffekokande, promenad, lite handling och lite städning kanke. Iiiiiiiingen stess, ska verkligen försöka, är ju som en stressboll hela jag, alltid darriga händer bla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0