Har fått äran

att knåpa ihop tatueringen min nya chef vill göra! Ganska häftigt ändå att alltid "finnas" kvar på chefens kropp. Så även om hon avskedar (never know) mig så kommer hon aldrig bli av med mig helt, hö höö! Motivet ska vara en G-klav med en text till. Men jag fick fira händer att lägga till grejer och göra det jag tyckte såg bäst ut. Så nu blir det fram med papper och penna för lite KLADD! Vi har diskuterat så mycket tatueringar på jobbet senaste dagarna att jag själv kommit på massa nya jag vill göra.. blir tokig, haha. Men det får vänta, ett tag iallafall!

 

Nu ska jag snart gå iväg för att provträna på gymmet jag vill skaffa medlemskort på, taggad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0