Livet på topp

Hyresvärdens monsterhund (som visade sig vara så genomgo den bara kunde bli)

Herreguuuuu vad dagen går fort då man kliver upp kl 12, inte okej! Gick en promenad tidigare idag, blev så himla taggad då solen sken som starkast! Det är verkligen helt sjuuuukt hur fint det är här. Bilderna visar bara 1/10 av hur fint det VERKLIGEN är! Idag såg det ut som en solnedgång i utlandet när man tittade ut över havet, och det säger ju allt. Så fint! Kom hit och se det med egna ögon! Jag vet jag låter som en kärring,, haha. Man hinner tänka väldigt mycke när man är ute och går, och ofta tänker jag på hur bra jag verkligen har det just nu. Det finns inget här som skulle kunna bli bättre, jag skulle inte kunna ha det bättre på något vis alltså. Det enda som saknas är att man inte har dom man vill där hemma liiiite närmre. Annars så har jag fått bästa jobbet, med helt fantastiska arbetskollegor, bor i finaste lägenheten osv osv osv. Livet är ju verkligen på topp!

 

Nu sitter jag och inväntar bättre tider, hänger i soffan vilket var extreeeemt skönt. Ska ta tag i att städa, diska och lite sånt här innan Mikaela kommer hem från jobbet. För hon har ju fått jobb på en resturang, en vecka sen hon kom hit, hur bra är man inte då?!? Blir en chillidiillkväll, behövs innan en ny vecka med kuligt jobb börjar:)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0