Inte inte inte

Var tvungen att ta kort på min grå/svarta outfit imorse, ALLT var grå/svart från topp till tå. Kände att det var okej då vädret för en gång skull inte var grått!:) Sen tog jag ett kort på lunchen för att göra lite smygreklam för jobbet, höhö! Reekmacka med 100% fullkornsbröd, de kallar jag SUNT! Annars så kom jag nyss hem från IK-matkursen som inte sa mig mer än jag redan visste.. ;P Men nu är den gjord iallafall! Och vad gör man nuu? Funderar på att gå en promenad men det kändes tungt, kallt ute, hurrvens.. Får se om jag kryper ner framför tvn istället!

 

Dagens tips.. använd INTE handkräm i ansiktet, som jag faktiskt råkat göra 2-3dagar... huden är INTE nöjd vill jag lova! Ska testa en ny variant av ansiktskräm nu i några dagar (inte ansiktkräm, och inte handkräm) men berättar hur det gått om några dagar då jag ser resultat. Läste om det så måste ju pröva. Spännandeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0