KäääNN lugnet!

Oj vilken jobbkväll. FULLT ÖS!! Mellan kl 18-21 jobbar man själv på cafeet, vilket innebär att kommer det mycket folk så blir det mycket att göra. Ikväll var det ovanligt mycke folk och flera kommer 5 min innan jag ska stänga??!!!??!?! Tur Jenny kom förbi och påminde mig att "känna lugnet" som en riktigt norrlänning! Jag försökte iallafall, haha men kokade av värme och kutade ändå runt för att försöka hinna göra allt i tid. Kassan hängde sig också när jag skulle räkna den. Men det bästa är att tillslut blir man klar med allt ändå:) trots att det blev 40 min för sent!

 

Imorgon blir det full dag, jobbar 10-17 och direkt efter jobbet tar jag t-banan till cafeets huvudkontor där jag ska på IT-matkurs (eller om det hette ITK-matkurs). Nån sorts kurs om hygien, mat osv osv. Tydligen ingen rolig kurs men betalt får jag iallafall för att va på den! Katjing! Nu ska jag bara försöka varva ner ett X antal varv sen se filmen "Knowing" och hoppas på att jag kan somna sen och sova lika bra som inatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0