Kladd kladd

Sitter och kladdar på Emmas (the boss) tatuering, kände att jag hade mycke inspiration ikväll!:) Gick och tränade efter jobbet ikväll vilket gav mig massa energi och trötta benmuskler! Gillaaas! Känner mig så himla glad just nu, finns så mycke här som ger energi! Kommer bli en SÅ mycke positivare människa av att bo här. Bl.a för att alla här är så mycke positivare och trevligare än i Sverige, det har jag verkligen konstaterat nu efter 1 månad! En liten berättelse från i söndags då jag hade min helvetesmigrän så gick jag på Schell för att köpa botemedel trodde jag (min första Ben & Jerrys). Jag frågade hon i kassan (en tjej som såg riktigt bitchig ut i mina ögon) vad glassen kostade bara för att inte gå på nån tabbe att den typ kostade 100spänn eller nåt. Sen nån minut senare när jag ska betala den så märker hon att den kostar 10-15kr mer än hon sa till mig, men då säger hon oj, sa visst fel, men du vi fixar de!! Och så gav hon mig glassen för de pris hon sa tidigare. SJÄLV hade jag helt ärligt sagt oj, sa visst fel, den kostar så och så, och inte dragit av bara för att jag sagt fel. Hon gjorde min dag, jag hade inte brytt mig om hon tagit 10-15 kr mer än vad hon sagt, men det var själva tanken av henne som gjorde mig så himla glad. De lilla, gör mycke!

Längtar tills på fredag, för då kommer Mickan hit!!! och sen ska jag även på Afterwork middag med de andra 3 heltidarna på jobbet!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0