Låt bilden tala för sig själv

Ännu en natt hade jag huvudvärk hela natten och vaknar med att den är kvar. Kändes suddigt i ögonen när jag vaknade, ansiktet kändes svullet och jag var allmänt less på att jag inte kunnat sova ordentligt. Även drömt massa sjuka drömmar. Så exakt som jag ser ut på bilden kände jag mig imorse. Men det vände snabbt, som alla andra dagar. 20 minuters promenad till jobbet i uppförsbacke och en kaffe gjorde sitt. Sen är alla på jobbet så goa och glada så man glömmer helt att man mår dåligt. Så nu efter att ha kommit hem från jobbet mår jag super, på topp, men bara lite ont i fossingarna!! En dusch på detdär sen fundera på vad man ska göra av denna lördag. Hadee!! :) som vi säger här i Norge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0