Man sätter sin egen standard

Nyss hemkommen från jobb, har jobbat idag 10-18 och det har gått finfint! Lugn dag, vi har som svävat fram i slowmotion hela dagen men ändå haft mycket att göra, ingen större stress bara. Superskönt. Middagen idag blev blodpudding med smör och äppelmos, yummie. Skit för vissa, men det satt perfekt i min mage! Ska snart gå till Jenny och dra med hon ut på en liten kvällpromenad! Mina ben är ganska döda men jag kände verkligen inte för att va en soffpotatis ikväll. Man ångrar sig aldrig då det är gjort har jag lärt mig! Sen blir det mys framför nån film, funderar bara på vilken.. Igår såg jag animerade "Spirit - stallion of the cimarrion" (hästen från vildmarken). Det är en film jag såg minst 3 gånger då den kom ut ny 2002 tror jag. Minns hur jag stormgrät till den varje gång! Några tårar föll från kinden igår också, de är en fin, sorlig, mäktig, spännande film med bra musik som plus. See it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0