Nattbarnvakt

Det är inte varje dag lillaLinnea sover till kl 12, aldrig nästan, rättare sagt! Men satt barnvakt inatt till kl. halv 5 då pappa J kom hem lullig från krogen och beställde taxi hem till mig och Mickan! Lite kul att vi fick förtroendet att passa hans barn på 5 och 7, då vi bara träffat han en gång! Han är bror till Robin, vår vän från kalmar så det var så vi träffade honom. Betyder ju att vi gav ett bra första intryck iallafall!:) Så efter en hektiskt dag jobb igår drog jag och tränade, väntade på mickan, sen for vi till centrum där han bor! Idag är jag ledig vilket faktiskt känns riiiiktigt härligt, hade dock gärna jobbat och jag fått, arbetsmyran här! Men ska istället ta en promenad i fina vädret, Mickan jobbar så får gå själv, sen ta en sväng på gymmet också tror jag. Måste ju utnyttja det till fullo! Sen ikväll blir det kanske en spännande, kulig träff med en person jag aldrig träffat, hö hö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0